Thursday, July 28, 2011

surat unblock tuk pelajar MARA

No 22, Jalan Teratai, Taman Mekar,
Sg Muda,
84160, Sg Balang,
Muar, Johor.
____________________________________________________________

Bahagian Kewangan,
Universiti Tenaga Nasional,
Tingkat 1, Bangunan Admin,
KM7, Jalan Kajang-Puchong,
43000 Kajang, Selangor. 26 JULAI 2011

Tuan,

Kelewatan Membayar Yuran Pengajian
Merujuk perkara di atas, saya Muhammad Syafiq bin Samsi memohon agar pihak tuan tidak meletakkan saya pada status financial blocked. Ini kerana pihak yang menganjur saya, Majlis Amanah Rakyat(MARA) akan membekalkan yuran pengajian pada bulan September nanti.

2. Berikut adalah butiran yang merujuk bahawa saya pelajar tajaan MARA.

Nama : MUHAMMAD SYAFIQ BIN SAMSI
ID Pelajar : IS084518
Kursus : Bachelor of Information Technology (Information System) (Hons.)
Bil. MARA : 330400315913

Saya berharap agar pihak tuan dapat memberikan kerjasama. Kerjasama dari pihak tuan saya dahului dengan ucapan ribuan terima kasih. Sekian.

Yang benar,

..............................
(Muhammad Syafiq bin Samsi)
Pelajar,
Kolej Teknologi Maklumat,
Universiti Tenaga Nasional.

No comments:

Post a Comment