Sunday, January 11, 2015

My Favourite Anime - One Piece

Sama macam kebanyakan orang, aku pun ada minat anime. Antara anime yg aku minat, Naruto, Bleach dan yg paling aku minat One Piece. Dlm one piece character yg paling aku minat Roronoa Zoro, iaitu pemain pedang dan orang yg kedua terkuat dlm team Luffy selepas Luffy.

 
Zoro yang masih bermata dua. 

Aku pun suka jugak Luffy dan Sanji. Part yg aku suka kt Luffy ialah dia happy go lucky guy tapi dia x rasional dlm bertindak. 

Aku cuma suka part yg most of the time dia suka enjoy, x fikir masalah dan percayakan ahli2 dia. Seperti hero2 lain juga, dia ni kuat makan dan tidak mudah mengalah. 


Sanji pula, aku suka part dia sangat baik dgn semua perempuan. Dia seorang watak yg cool dan pandai masak. 

Tapi yg x bestnya, perempuan juga kelemahan dia. Dia mudah dipermainkan oleh perempuan. 





Kenapa aku lebih minat Zoro? Sebabnya ialah dia rajin training dan selalu nk jadi lebih kuat. Dia juga sanggup berkorban utk ahli2 dia yg lain. Kelemahan dia, panas baran dan senang sesat jalan.


Zoro yg dh makin hebat. Kini dia bermata satu.

Banyak sifat2 karekter2 diatas yg ada kaitan dgn kehidupan aku. Tapi which one tu, cuma org yg rapat dgn aku je lah yg tahu. 

No comments:

Post a Comment