Monday, January 5, 2015

Under reconstruction

Dalam menghitung hari utk hari besar aku, aku pun beriya-iya nk form body. Luckily tempat kerja aku sediakan fitness center utk kegunaan staf. Starting form 1st januari aku dh start my workout program. 


Gym Intel Penang

Setiap hari aku lari 2.4 km, squat, sit up and bench press. Ni semua adlah aktiviti yg paling basic dlm program aku. Untuk program ni, aku pun mula amal whey protein yg boleh dibeli online dari link ni: http://www.musclemaniaclub.com/wheyprotein


My protein

Tu protein yg aku tengah ambik. Setiap aktiviti program aku byk guna alat gym sbb aku nk result yg pantas. Kesannya, badan cepat sakit2. Oh,,,, utk yg nk form body, jangan fokus workout je ye...apa yg kita sumbat dlm mulut pun kena jaga. Banyakkan minum air putih. Bila buat heavy workout ni, mmg rasa kepala x cukup oksigen and cepat ngntok bila malam.

Hopefully, it is all worth. Ini utk kepuasan diri utk tampil dgn lebih yakin pada hari bahagia nanti. 



p/s: jgn sibuk usaha fizikal tp xde tawakal ye. Banyak2 doa atas apa yg kita usahakan. Semoga jauh drpd sifat riak, takbur & sombong. =) 

No comments:

Post a Comment